כל מה שצריך לדעת על פתיחת עסק
צרו איתנו קשר למידע נוסף לפתיחת העסק שלך
פתיחת עסק חדש דורש תהליך מדויק ומסודר וכרוך במספר פעולות שמבצעים מול רשויות המס (מס הכנסה \ ביטוח לאומי \ מע"מ).
לכל פתיחת תיק יש מספר שלבים:
- יעוץ והכנת תוכנית עסקית
- בנית תזרים מזומנים
- החלטה על סוג העסק
- פתיחת תיקים ברשות המיסים
כל שלב הוא קריטי בפני עצמו בפתיחת העסק, צריך להגדיר מה המוצר שהעוסק מעוניין למכור ולשווק או מה השירות שניתן , מה הכדאיות הכלכלית ומה מאפיין את המוצר או השירות שלנו ממתחרים אחרים, מה ההוצאות הקבועות הצפויות לעסק שישלם אותם בכל מקרה.
אחרי שענינו על כל השאלות האלה נכין תזרים מזומנים (על פי הצורך), אתם כמובן תחליטו איזה סוג עסק אתם עתידים לפתוח אם זה עוסק מורשה, פטור, חברה בע"מ או בכלל עמותה.
בשלב זה הצוות המקצועי שלנו יכין את כל המסמכים והטפסים הנדרשים ויגיש לכל הגורמים הרלוונטיים בכדי שהעסק ללא כל עיכוב מיותר יתחיל לפעול.
מסמכים כללים לפתיחת תיק:
צילום תעודת זהות
אישור ניהול חשבון בנק
תעודה או רישיון הכשרה מקצועית
חוזה שכירות
חוזה התקשרות עם צד שלישי
* כל האמור לעיל אינו מהווה תחליף ליעוץ מקצועי ואין מהווה כל המלצה.
Comments